DYREKTOR REGIONALNEGO OŚRODKA POLITYKI SPOŁECZNEJ
W TORUNIU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
PRACOWNIKA DS. ROZLICZEŃ PROJEKTÓW WSPÓŁFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W DZIALE ROZWOJU INFRASTRUKTURY SPOŁECZNEJ
W REGIONALNYM OŚRODKU POLITYKI SPOŁECZNEJ
W TORUNIU
OFERTA NR 1/2025 z dnia 7 stycznia 2025 r.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
|
- wykształcenie wyższe;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym znajomość pakietów biurowych (MS Office, MS Excell);
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy zawodowej, np.
w administracji publicznej (lub w jednostce organizacyjnej pomocy społecznej) lub organizacji pozarządowej;
- wiedza z zakresu systemu pomocy społecznej;
- co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
- nieposzlakowana opinia;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnienia praw publicznych;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa UE lub obywatelstwo państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.
|
WYMAGANIA DODATKOWE
|
- wiedza z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej;
- wysoka empatia;
- kreatywność;
- komunikatywność;
- samodzielność w działaniu.
|
WARUNKI
PRACY
|
- praca biurowa w siedzibie Ośrodka;
- godziny pracy:
poniedziałek, środa, czwartek 7:30 – 15:30,
wtorek 7:30 – 17:00,
piątek 7:30 – 14:00;
|
ZAKRES STANOWISKA PRACY
|
- udział w realizacji zadań Działu;
- bieżąca obsługa finansowa projektów realizowanych w dziale;
- przygotowywanie opisów dokumentów finansowych, planów finansowych;
- nadzór stopnia realizacji budżetów projektów;
- monitorowanie stanu należności i zobowiązań finansowych;
- monitorowanie poziomu wnoszonego wkładu własnego;
- przygotowywanie wniosków o płatność w części finansowej oraz weryfikacja zestawień wydatków i dokumentów finansowych;
- przygotowywanie w zakresie finansowym wszelkich sprawozdań związanych z pracą Działu;
- przygotowywanie harmonogramów płatności oraz ich bieżąca aktualizacja;
- udział w przygotowywaniu aktualizacji wniosków o dofinansowanie projektów;
|
WYMAGANE DOKUMENTY
|
- list motywacyjny;
- życiorys zawodowy (CV);
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, studiach podyplomowych, posiadanych uprawnieniach i zdobytej wiedzy;
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku;
- oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z realizacją procesu rekrutacji (zgodnie z załączonym wzorem) oraz informację w związku z przetwarzaniem danych osobowych, której dane dotyczą (zgodnie z załączonym wzorem);
- inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy np. orzeczenie o niepełnosprawności.
|
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert na adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
w Toruniu, ul. Bartkiewiczówny 93, z dopiskiem: „Oferta Pracy Nr 1/2025” w terminie do dnia
17 stycznia 2025 r. (data wpływu do ROPS).
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane ogłoszenia.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu (http://rops.torun.ibip.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu, ul. Bartkiewiczówny 93. Informacja telefoniczna: 566571460.
Jednocześnie Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu informuje, iż wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce nie przekracza 6 %.
|