Wzór CV
Życiorys Zawodowy (wzór)
1. Imię i Nazwisko:
2. Adres:
3. Telefon:
4. E-mail:
5. Data urodzenia:
6. Narodowość:
7. Stanowisko: Koordynator Regionalny w następującym województwie: (należy podkreślić preferowane województwo, natomiast krzyżykiem zaznaczyć województwa alternatywne (jeśli są)
¨ mazowieckie ¨ warmińsko-mazurskie ¨ zachodnio-pomorskie ¨ pomorskie ¨ wielkopolskie ¨ dolnośląskie ¨ kujawsko-pomorskie ¨ małopolskie, |
¨ podkarpackie ¨ podlaskie ¨ łódzkie ¨ lubelskie ¨ świętokrzyskie. |
8. Zakres zadań:
- Koordynacja (przy współpracy z ROPS) zadań Programu Integracji Społecznej na poziomie regionalnym, w tym działań związanych z wdrażaniem programu w wyznaczonych gminach;
- Zapewnienie gminom dostępu do wiedzy i bieżących informacji z zakresu funkcjonowania Programu Integracji Społecznej (prowadzenie warsztatów / szkoleń);
- Zapewnienie gminom dostępu do informacji, szkoleń i niezbędnego wsparcia w kwestiach integracji społecznej oraz w zakresie wypracowywania Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych metodami partycypacyjnymi;
- Udzielanie gminom niezbędnego wsparcia na etapach planowania i wdrażania usług w ramach Programu Integracji Społecznej. Udzielanie konsultacji merytorycznych przy przygotowaniu projektów oraz nadzór nad ich realizacją, w tym poprzez bezpośredni kontakt z gminami;
- Koordynowanie i nadzorowanie działań w ramach informatycznego systemu monitorowania i zarządzania Programem;
- Prowadzenie sprawozdawczości, monitoringu i ewaluacji Programu Integracji Społecznej;
- Współpraca z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Urzędem Wojewódzkim, Konsultantami Regionalnymi z innych województw oraz innymi partnerami w regionie.
9. Wykształcenie
Instytucja Data: od (miesiąc / rok) do (miesiąc / rok) |
Uzyskane stopnie lub dyplomy: |
|
|
|
|
|
|
10 Udział w szkoleniach z zakresu partycypacyjnych metod pracy ze społecznościami lokalnymi
Instytucja Data: od (miesiąc / rok) do (miesiąc / rok) |
Temat szkolenia, uzyskane certyfikaty |
|
|
|
|
|
|
11. Liczba lat doświadczenia w pracy w obszarze polityki społecznej:
12. Doświadczenie zawodowe (wymienić poczynając od obecnego wszystkie dotychczasowe doświadczenia/miejsca zatrudnienia związane z zakresem zadań)
Daty: od (m-c/rok) do (m-c/rok) |
Organizacja |
Stanowisko |
Opis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13. Liczba lat doświadczenia w prowadzeniu/inicjowaniu/wspieraniu procesów partycypacyjnych w społecznościach gmin i / lub powiatów. Doświadczenie we współpracy z administracją, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami pomocy społecznej:
14 Opis najlepszego przedsięwzięcia wraz z rezultatami oraz dołączenie rekomendacji od instytucji zaangażowanej w jego realizację (opis max na pół strony).
15. Doświadczenie w pozyskiwaniu środków pomocowych, wypracowywaniu i wdrażaniu projektów (opis zakresu odpowiedzialności w tym obszarze max na pół strony).
16. Opis prowadzonych szkoleń i warsztatów
Instytucja / e: Rok, w którym przeprowadzono szkolenie Liczba dni szkoleniowych |
Obszar/y tematyczny/e |
|
|
|
|
|
|
17. Członkostwo w organizacjach:
18. Znajomość języków obcych: Podaj stopień znajomości w skali od 1 do 3 (3 bardzo dobry; 1 podstawowy)
Język obcy |
Czytanie |
Mowa |
Pisanie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19. Inne umiejętności: (np. pisanie komputerowe, znajomość systemów informacyjnych dla zarządzania projektami)
10. Inne ( np. publikacje)
ZAŁACZNIK DO ŻYCIORYSU
(należy załączyć rekomendację od instytucji zaangażowanej w realizację wybranego projektu, opisanego w punkcie nr 14)